کسب درآمد از آموزش نرم افزارهای حسابداری
نوشته شده توسط : درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش نرم افزارهای حسابداری

حسابداری یکی از رشته های دانشگاهی پر طرفدار در کشور محسوب می شود و علاقه مندان خیلی زیادی هر سال وارد رشته دانشگاهی حسابداری می شوند. البته که این رشته علاوه بر علاقه مندان بسیار زیادی که دارد، بازار کار فوق العاده مناسبی هم دارد. امروزه برای هر شغلی احتیاج به یک حسابدار یا حداقل صندوقدار احساس می شود.

حسابداری علی رغم بازار کار مناسبی که دارد ولی هر شخصی که وارد رشته حسابداری می شود نمی تواند جذب بازار کار بشود. دلیل آن هم مشخص است. حسابداری شغلی است که باید به یک سری از نرم افزارهای تخصصی این حوزه هم تسلط داشت. نرم افزارهایی مانند هلو، شایگان، سپیدار و...

بنابراین افرادی که در رشته حسابداری تحصیل کرده اند و به این نرم افزارها هم تسلط دارند می توانند به راحتی وارد بازار کار این رشته بشوند.

اما یادگیری این نرم افزارها به صورت تخصصی در دانشگاه ها تدریس نمی شوند و دانشجویان باید در محیطی غیر از دانشگاه صفر تا صد این نرم افزارها را یاد بگیرند.

افرادی که به این نرم افزارها مسلط هستند می توانند از این فرصت ناب استفاده کرده و به کسب درآمد از طریق آموزش این نرم افزارهای کاربردی بپردازند. در این مطلب از سایت درآمد برتر به شما خواهیم گفت که چگونه از طریق آموزش نرم افزارهای حسابداری به کسب درآمد بپردازید.

 

 

آموزش نرم افزارهای حسابداری را از کجا اغاز کنیم؟

آموزش را می توان به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام داد. هر کدام از این روشها هم به شکل های مختلف قابل انجام است.

نرم افزار حسابداری به دلیل اهمیتی که دارد علاقه مندان زیادی به یادگیری چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری دارد که از هر دوی این ها می توانید برای کسب درآمد استفاده کنید.

برای آموزش حضوری می توانید از این راهکارها استفاده کنید.

 

استخدام در موسسات آموزشی

موسسات آموزشی بسیاری وجود دارند که به آموزش نرم افزارهای حسابداری می پردازند. از مهم ترین این موسسات می توان به فنی و حرفه ای اشاره کرد که به آموزش این نرم افزارها می پردازد.

چنانچه تخصصی در این نرم افزارها دارید و از رزومه خوبی هم برخوردار هستید می توانید در این آموزشگاه ها استخدام شده و به کسب درآمد بپردازید.

البته موسسه های آموزشی مختلف هم به صورت آزاد به آموزش این مهارت ها می پردازند که با مراجعه به این موسسات و معرفی خود و رزومه اتان می توانید استخدام شوید و به کسب درآمد بپردازید.

اگر به هر دلیلی نتوانستید در موسسه ای استخدام شوید جای نگرانی نیست. شما می توانید در دانشگاه محل تحصیلتان به تبلیغات خودتان بپردازید و آموزشگاه خودتان را راه اندازی کنید.

حتی می توانید در منزل خود نیز آموزشگاه خصوصی راه بندازید و کسب درآمد داشته باشید.

اگر قصد دارید از آموزش آنلاین استفاده کنید می توانید این راهکارها را انجام دهید. در آموزش انلاین احتیاج به محیط فیزیکی ندارید بلکه می توانید از طریق راه های مختلف محیط مجازی خودتان را راه اندازی کنید. مثلا می توانید از محیط گوگل میت استفاده کنید.

 

استفاده از محیط گوگل میت برای آموزش آنلاین

گوگل امکانات مختلفی را برای کاربران خود قرار داده است که یکی از این امکانات استفاده از ابزار گوگل میت می باشد. شما و شاگردانتان با داشتن یک اکانت در جیمیل می توانید به راحتی جلسات آموزشی آنلاین با تمامی امکانات برگزار کنید.

ابزارهای دیگری برای برگزاری کلاس های اینترنتی آنلاین وجود دارد که از شرح آن ها صرف نظر می کنیم.

 

 

نکات مهم در آموزش نرم افزارهای حسابداری

چنانچه بخواهیم در کسب درآمد از آموزش مهارتمان به به موفقیت برسیم لازم است تا نکات مهمی را رعایت کنیم. در این بخش قصد داریم تا بعضی از این نکات را آموزش دهیم.

 

پروژه محور تدریس کنید

به دلیل کاربردی بودن نرم افزارهای حسابداری توصیه اکید می شود که پروژه محور آموزش دهید. به این مفهوم که یک پروژه را صفر تا صد اجرا کنید. این کار باعث یادگیری خیلی بهتر شاگردان شما می شود و به عبارتی در شرایط واقعی کار با نرم افزارهای حسابداری قرار می گیرند.

تدریس پروژه محور خیلی خیلی در مقایسه با آموزش روتین بهتر است و همین عامل باعث می شود تا شاگردانتان از شما و نحوه تدریس شما راضی باشند و در سایر دوره های آموزشی شما هم شرکت کنند و حتی باعث جذب افراد دیگری به سمت شما بشوند.

 

روش تدریس جذاب داشته باشید

سعی کنید تدریستان را به صورت خشک انجام ندهید. شما حتی اگر پروژه محور تدریس کنید ولی رفتار خشک در کلاس داشته باشید عملا شکست خورده محسوب می شوید.

توجه داشته باشید که باید در کلاستان حتما شادابی و نشاط را برقرار کنید. یکی از راه هایی که می تواند باعث شادابی در کلاس شما بشود، تعامل با شاگردانتان است.

تعامل با شاگردان باعث می شود تا هم شادابی کلاس حفظ شود و هم مطالب یادگرفته شده مرور شود.

 

 

جذب مشتری در آموزش نرم افزارهای حسابداری

از آنجایی که حسابداری یک رشته پر متقاضی و با بازار کار مناسب می باشد، کار سختی برای جذب مشتری نخواهید داشت. شما می توانید به شیوه های مختلف به جذب مشتری بپردازید. که در این بخش به ارائه دو راهکار خواهیم پرداخت.

 

آگهی تدریس خصوصی منتشر کنید

سایت های تدریس خصوصی زیادی وجود دارد که می توانید با مراجعه به آن ها و ثبت درخواست تدریس خصوصی خودتان به جذب مشتری بیشتری اقدام کنید. در این سایت ها سعی کنید رزومه پر بار خود را نشان دهید. داشتن رزومه خوب یکی از دلایل موفقیت برای جذب مشتری بیشتر می تواند باشد. تبلیغ خود را به صورت جذاب انجام دهید.

 

طراحی سایت داشته باشید

یکی دیگر از راه هایی که باعث می شود تا جذب مشتری داشته باشید، طراحی سایت شخصی می باشد.

شما می توانید یک سایت شخصی طراحی کنید و محتواها و محصولات آموزشی خود را از طریق سایتتان به فروش برسانید.

موارد زیاد دیگری وجود دارد که باعث می شود تا جذب مشتری بیشتری داشته باشید. یکی دیگر از این راه ها استفاده از سایت های همکاری در فروش فایل مانند فایل ناب و درآمد برتر می باشد.

شما می توانید از این سایت ها استفاده کنید و به فروش محصولات آموزشی خود اقدام کنید و هم چنین کار خود را به عنوان مدرس آغاز کنید.

 

 

کلام آخر

مطلب را با جواب به این سوال به اتمام می رسانم. از چه راهی می توانم تمام تکنیک های لازم جهت کسب درآمد از آموزش فرا بگیرم؟

اگر قصد دارید تا از آموزش مهارتتان به کسب درآمد برسید لازم است تا قبل از شروع به کار تمامی نکاتی که باعث می شود تا از طریق آموزش مهارتتان به درآمد بالایی برسید را یاد بگیرید.

پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت می باشد.

شما با شرکت در تبدیل دوره دانش به ثروت می آموزید که چگونه از طریق آموزش مهارتتان به کسب درآمد برسید و حتی آن را افزایش دهید. این دوره به شما می آموزد که چگونه بدون سرمایه زیاد از فروش آموزش به ثروت برسید.





:: برچسب‌ها: کسب درآمد , آموزش مجازی , آموزش حسابداری , حسابداری , نرم افزارهای حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: